Jump to content

Empfohlene Beiträge

deepunder480    15

Ja, bi vom schönä Emmental u fische houptsächlech a üsne Gwässer ds Bern. i bi e Spinnfischer, aktiv sit ca 4 Jahr, u vorhär aube chli mitem Vater mit. Mi Vater isch immer no so dr Würmlifischer, faht jedoch meistens di grössere, (siehe Foto unten).

I ha immer mitere Stationärroue  gfischet, bis i ca. vor 3 Wuche mau e Baitcaster ide Finger gha ha , i ha itz ändlech mau wöue füele was de da so angers isch.  Resultat für mi: Fasch aues:). Für mi isch dr Spassfaktor riesig gsi, ds wärfe u twitche het no meh spass gmacht, eifach genial!! Ja, sövu zum Thema Baitcaste, uf das ig mi scho riesig fröie:)

I fische aber o sehr gärn fin mitere Ultra Light Ruete a de Jig's oder als Dropshot Montage uf Egli. Mit de Carolina und co Rig's hani no nid so bekanntschafte chönne mache, naja. Ds Egli u d'Foräue si so chli mini grösste Zihlfisch. Pike isch o sicher es Thema, drum itz mau uf Baitcast umstiege.

Ja soviel zu mir. Hoffe uf gueti und Lehrrichi Unterhaltig.

Petri und Gruess

Viktor

PS: Ds' Forum ich ja rächt Bedienerfründlich. Good Job Guys!

Private 419.JPG

bearbeitet von deepunder480
  • Daumen hoch 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
brooktrout    182

Hoi Viktor

Wenn du auch an dem Bach fischst wo dein Vater auf dem Bild, dann fischen wir zeitweise wohl am gleichen Ort ;). Komme auch aus dem tiefen Emmental und kenne das Gewässer nur zu gut, deshalb hab ich das sofort erkannt :smiley:

Jedenfalls herzlich willkommen und vielleicht können wir ja mal was gemeinsam unternehmen :)

• Daumen hoch 1

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
deepunder480    15
vor 5 Stunden schrieb brooktrout:

Hoi Viktor

Wenn du auch an dem Bach fischst wo dein Vater auf dem Bild, dann fischen wir zeitweise wohl am gleichen Ort ;). Komme auch aus dem tiefen Emmental und kenne das Gewässer nur zu gut, deshalb hab ich das sofort erkannt :smiley:

Jedenfalls herzlich willkommen und vielleicht können wir ja mal was gemeinsam unternehmen :)

Hey Brooktrout.

Klar liebend gerne, können mal zusammen auf die Pirsch. Wahr wohnhaft in Langnau nun in Burgdorf. Also melde dich, sobald es schöner und wärmer wird:). Ha das grusigä Wätter nid so gärn:).

Gruess Viktor

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
Michael    376

Hallo Viktor

Vielen Dank für die ausführliche Vorstellung und herzlich Willkommen bei Haken.ch!

Könntest du bitte ab jetzt aufs schweizerdeutsch verzichten? Wir haben hier einige Mitglieder und Besucher, die nicht so gut schweizerdeutsch verstehen, die werden dir sicher alle sehr dankbar sein.

Gruss
Michael

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag