Jump to content
sasommer

Es Hallo vo öperem wo nonet weiss obs Fische was wär...

Empfohlene Beiträge

sasommer    0

...wo i in Zuekonft selber möcht als Hobby betriibe. 

Ben absolute Neuling ond müesst alles Wechtige zerscht nochli Lehre. Somet Null Erfahrig. 

Wieso Fische? Ech luege uhh gern de Fischer zue, esch so beruhigend ond dänkes wenn den no selber drah besch, chansch paar Stonde eifach Rueh gniesse ond velech sogar z Znacht selber Angle. 

Ben 32i ond chome usem Lozärnische. 

bearbeitet von sasommer

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
Mötti    287

Hoi sasommer

Herzlich willkommen hier im haken.ch und viel Spass. Ja, es ist das schönste Hobby der Welt. Bin selber in Zürich daheim, aber so weit ich gesehen habe gibt es auch in Luzern das Freiangelrecht. So kannst Du gut die ersten Erfahrungen machen. Siehe http://www.fvv.ch/_downloads/merkblatt_freiangelfischerei_1.pdf

Gruss

Mötti

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen
Rönner    73

welcome Lozärner.....
smile...
chume us Hofdere.... chönt'mer ja mau luege weni mal weder onderwägs ben....
Gruss und viel Spass hier bei uns...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde dich hier an.

Jetzt anmelden


×