Jump to content

capere.ch

Partner
  • Gesamte Inhalte

    4
  • Benutzer seit

  • Letzter Besuch

Reputation in der Community

5 Neutral

Über capere.ch

  • Rang
    Frischfleisch
  1. Gummifische

    Hallo Urian. Ich kann dir eine Rute mit Soundmodul bauen denn hast du denn performence Sound :-) , Ruten die Unikate sind und nicht in Serie oder per Maschine hergestellt sind kosten halt ein paar `` Räppli`` mehr. Du weist was ein Markenblank kostet, dann noch die Ringe, Rollenhalter, Rolle etc. ... Nicht sonderlich ``seriös`` ist der falsche Ausdruck. Ich bin nicht dafür das ich Taussende von Fränkli in den Webauftritt stecken möchte. Und da ich nicht ein Compi Profi bin bin ich schon zufrieden so wie die Site steht... Bitte Akzeptier das ei mir nicht der Commerz im vordergrund steht sonder das Unikat und Exklusive.... Vergleich uns bitte nicht mit FOX, Jackson, Keitch, Balzer und alle anderen.... Danka :-) Gruss Dani
  2. Big Egli :-) Daniel Moser

    52cm, 24.12.2015, am Rio Ebro (E) . Auf Cibus1 Popokiker, Geschmack Knobi u. Stint von Capere.ch :-)
  3. Der Gummi

    Hopp Zämme, I bin da Dani chuma usem Rinthal, bin 35ig und Fischa viel vom Boot am Bodasee uf Hecht Zander, bi üs am Kanal uf Forellena und jetzt ha i no s Glarnerpatent glöst nid gad um da egga aber mal gucken. Ich Mache selber Gummifisch weil i find das diea Comerziella gummis zum teil so usglutscht sind das dir da Zander gad da strichcode cha säga wenn er en vor da schnauze hät . Mer händ scho am Ebro gueta Erfolg kah mit üsna fischis wo nix mit Easyshiner oder fox glofe isch . so genug werbung. I find das a cools forum do in da Schwizz , wenn mir uf DE luegen sind mir no recht hina dri . As für da Häuptling. und as Petri an alle
  4. Gummifische

    Sali zämme. Mir händ agfange selber Gummifsch zum giesse. Jetzt sind mir immer chli uf der suechi noch inputs.... Farbe, geschmack, und Grösse. Wen jemand gueti Vorschläg hät mir händ diea ganze Palleta zum fasch jeda Angler zum z`friedastella ;-)
×